torsdag 10 mars 2011

Min förmiddag.

Träningen gick bra, vi tryckte på ordentligt och det blev ett jäkla skönt pass. Efter träningen var jag barnvakt åt Muffin en liten stund medan Samme klippte sig, och sen blev det kaffe på stan. Nu ska jag mest vila (för jag orkar verkligen inte plugga idag) och ladda inför jobbet ikväll. Jobbar 17-stängning på Actic så det är ju bra om jag inte är helt slut då tänker jag.

Hanna hade för övrigt en överraskning åt mig när jag kom till gymmet imorses. Hon har bokat in mig på massage när hon är i Barcelona! Förstår ni vad underbart!? Det hade jag aldrig förväntat mig, bara sådär också. Helt underbart gjort av henne, och det är ju precis vad jag behöver. Blev helt ifrån mig av glädje när hon berättade det, så himla snällt gjort av henne! Dagens ros till Hanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar