söndag 19 september 2010

valdag idag.

Fortfarande inte frisk spenderar jag eftermiddagen framför "Tracys hämnd". Den där jävla Charles, vilken mes. Så typiskt killar.

Jag längtar tills jag kan träna igen, börjar ledsna på det här nu. Funderar lite på att skippa gbg den här veckan och bara läsa hemma för att få ta det lite lugnt.
Idag har jag utnyttjat min medborgerliga rätt och varit och röstat. Det känns nästan som en högtid, det ligger förväntan i luften och folk går omkring och är lite spända.

Om en timme ska jag bege mig bort till Anna för att fira hennes födelsedag (som inte är förrän imorgon, så rent tekniskt skulle jag ju kunna lämna paketen hemma) och äta fruktsallad. Sen bär det hem igen för att se på valvakan och hoppas på det bästa. Är så sjukt trött så det blir förhoppningsvis en tidig kväll. Håller tummarna för att jag ska orka med en promenad imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar