söndag 5 september 2010

Jag är helt slut.

Jag tror jag kan ha kommit till den där punkten som instruktörs-Viktor har varnat mig så mycket för.. den där man har tränat så mycket att kroppen protesterar mot allt, man är trött och seg och orkar knappt resa sig. Kanske inte helt och fullt är så, men jag känner mig verkligen helt sjukt sliten. Orkar knappt springa längre än tjugo minuter och jag är helt oförmögen att komma upp i puls över 80 procent och stanna där. Lungorna orkar men inte kroppen. Det känns inte alls roligt, men jag får försöka ta någon mer vilodag i veckan och lyssna på kroppen mer. Nu på sista tiden har jag haft högst en vilodag i veckan och det är ju kanske lite lite..

Imorgon har jag föreläsning/seminarium i kursen jag läser här i Skövde. Funderar på att vara stark och ta en sovmorgon innan den börjar, inte vakna tidigt och knalla iväg till gymmet efter fem minuter. Det är ett test, jag vet inte alls hur det kommer att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar