torsdag 9 september 2010

det är visst nån som är tillbaka

Det blev ett skitbra träningspass igår! Jag kände på väg till gymmet att nu jävlar får jag rycka upp mig lite och inte låta mig påverkas så mycket av mina järnklumpar till ben, så jag körde 20min löp+ 20min cross+ 20min climber. Kom äntligen upp över training effect 3 (pulsklocksspråk, sorry) och det har jag inte gjort nu på en vecka. Det har varit helt sjukt frustrerande att träna men inte känna att man orkat ge järnet. Träningspasset rundades ju dock av med smulpaj och ostbricka så där kvittade jag väl dem kalorierna, men till mitt försvar så var det minifödelsedagsfirande med Johan (och pajen gjordes på grovt dinkelmjöl, rapsolja och havre/korn-gryn). En engångsföreteelse och det ska inte hända igen förrän 2kg försvunnit från min kropp. Jag fick iaf en jättefin ugnsform från GreenGate och ett supertjusigt linne från carlings.

Nu sitter jag på tåget på väg till Gbg. Jag hann, hör och häpna, med tåget imorses och jag kommer, om inget oförutsett händer, komma i tid till gruppmötet! Tanken är att jag ska plugga lite på tåget, vilket jag ju iofs också har gjort, men jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det blev sent igår kväll eftersom jag inte hade packat eller nåt, och klockan ringde på 06.20 imorses. Herregud! Imorgon ska jag ha sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar