torsdag 23 september 2010

bra träningsdag!

Jag la mig och vilade ögonen en stund förut. Herregud, om jag hade vetat hur det skulle påverka mig. Vaknade, kände något blött på kinden, insåg att det var dregel, funderade lite över vart jag befann mig, vad klockan var, hur länge hade jag sovit egentligen!? Så sakteliga började allting falla på plats och jag reste mig upp ur sängen, höll på att falla omkull eftersom man tydligen blir helt groggy av att vila ögonen mitt på dagen. Gick på toa, funderade lite på vad jag skulle äta till frukost och vilken dag det var. Kom på att det inte alls var morgon och kände mig ännu mer förvirrad. Jag hade helt fel tillstånd på helt fel tidpunkt. Mådde illa ett tag, kände mig som i ett vakuum. Sen tog jag en banan och gick och tränade.

Det blev rygg+biceps+lite axlar och trots att det programmet är ganska brutalt, gör ont och inte är så jätteroligt, så var det skönt att få kört ett styrkepass. Var första sen innan jag blev sjuk.
Traskade hem efter träningen och värmde hemmagjord pizza som jag hade i frysen. M m mmm.
Såg lite på andra delen av "Tracys hämnd" och på den vägen är det. Nu ska jag sätta på "Wall Street". Jag och Mimmi ska se tvåan på bio på tisdag, så då kanske man borde ha sett ettan..

Imorgon ska jag handla mat!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar