tisdag 7 september 2010

Good morning.

Massa tigerbalsam på nacken innan läggdags resulterade i att jag kunde köra pilates med mari winsor imorses. Jävla käck tant det där. Lite för käck, men eftersom jag har programmet på datorn kan jag inte spola fram när hon kör det käcka mellansnacket mellan övningarna. Pilatesen åtföljdes iaf av dusch och frulle, och här är jag nu. Jag sitter vid skrivbordet med "Understanding the Link Between Victimization and Offending: New Reflections on an Old Idea" och har bara en sak i huvudet. Kaffe. Problemet är bara mina pluggregler, jag införde dem i början av studietiden. Kaffe dricker man vid tio, för då har man läst i en timme och förtjänat det. Man kan ju inte få någon belöning om man inte har gjort något. Så jag ska läsa den här artikeln nu. Och om femtio min ska jag dricka kaffe. Ååh, älska rutiner. Älska älska älska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar