torsdag 23 september 2010

God förmiddag.

Trots att jag hade svårt att somna igår och sen inte sov så värst bra, pallrade jag mig upp till gymmet imorses. Det blev 20min jogg+ 15 min climber+ 10 min cross. Kom upp lite högt i puls ibland så jag fick lugna mig lite och sänka tempot. Att jag kommer upp så högt i puls kan ju vara en indikator på att jag har lite virus kvar i kroppen, och då fattar ju t.o.m. jag att jag ju inte tokmaxa.. Sen är det ju inte bra att köra för hårt på morgonen innan frulle heller, eftersom kroppen kan behöva sno näring från musklerna då. Det hela avslutades iaf med välbehövlig stretch, har varit så dålig på det ett tag eftersom det är så sjukt jävla tråkigt, men nu jävlar ska jag bli mjuk i lederna (jag använde två svärord i den meningen för att liksom underbygga allvaret i mitt uttalande. Jag förstår att det får mig att låta obildad, men det gör inget, för jag har en fil. kand. och läser på avancerad nivå så jag behöver ingen bekräftelse).

Sen jag kom hem har jag mest klantat mig på diverse olika sätt, de är för många för att gå in på. Jag sitter framför datorn med examinationsuppgiften uppe och försöker hitta på något bra att skriva om. Det går inte. Jag ska välja en organisation, beskriva den utförligt, sen göra en hypotetisk studie som jag genom mitt skriftliga arbete ska försöka sälja in till organisationen (återigen, rent hypotetiskt). Studien ska ju givetvis handla om kriminalitet på ett eller annat sätt. Jag kommer verkligen inte på någonting. Jag funderar på att ge upp. Hoppa av. Göra något annat. Jag är vilse!

1 kommentar:

  1. Kom igen Madde, kom igen! (skanderas som en hejaramsa)

    SvaraRadera