onsdag 15 september 2010

fuck.

I över ett år har jag klarat mig. Folk runtomkring mig har nyst och hostat och snorat och varit allmänt äckliga, men jag har ändå lyckats hålla mig borta från förkylningar och sjukdomar. Jag tänker att det är tack vare träningen. Men nu, nu blev det väl för mycket antar jag. För nu är jag helt plötsligt hängig och har ont i halsen. Jag tänker att det beror på träningen. Jaja, nu måste jag ju vila i några dagar tills jag blir frisk så efter det får jag väl se hur det känns i kroppen. Jag lyckades klämma in ett konditionspass igår iaf eftersom jag kände att jag nog skulle vara mosig idag. I måndags körde jag två pass, så jag är ändå väl förberedd för att vara lite krasslig i några dagar:D

Idag bär det av till Göteborg. Måste läsa två artiklar och sammanfatta dem lite lätt inför gruppmötet imorgon. Det är svårt att koncentrera sig bara när man är trött och tung i huvudet. Får väl preppa med kaffe. Allting funkar med kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar