måndag 6 september 2010

pain

Mamma brukar alltid säga att jag inte ska stå på stolar eller pallar som är ostadiga. Nu vet jag varför. Igår kväll när jag skulle ställa upp lite grejer över skåpet så stod jag på en klappstol som välte, så jag landade på ryggen och slog i huvudet. Idag har jag huvudvärk, är stel i nacken och öm i ryggen. Ska förhoppningsvis kunna träna ändå, men det känns lite obehagligt med huvudet..

Jag var iaf på föreläsningen i förmiddags, hur tråkigt som helst men det är bara att bita ihop. Nu har jag käkat fisk och rotmos till lunch, vilket är en del av reformen jag har antagit för att få bort de där fucking kilona. Massa fisk, mindre kolhydrater och regelbundenhet. Inte massa strunt emellan måltider. Har ju varit ganska duktig på det innan men måste nog bli ännu bättre nu när jag kanske får dra ner lite på träningen ett tag..

Funderar på om jag ska köra styrka+spinning sen eller om jag bara orkar med det ena.. Såå seg i benen. Får bli plugg och vila nu så får vi se sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar