fredag 3 september 2010

så är vi här igen.

Det har blivit höst sen jag skrev här sist. Underbar höst. Man behöver ha både tröja och jacka på sig när man går ut. Man kan gå en sträcka längre än 20 meter utan att bli svettig för att det är så kvavt. Åh vad mysigt det är.

Skolan har börjat sen jag skrev här sist. Jätteroliga skolan. Det verkar till och med mer intressant nu när man fått en massa information om det, och jag längtar till nästa vecka när det drar igång på riktigt. Jag ska bli kriminolog.

Jag har gått upp 2,5 kg sen jag skrev här sist. Fucking jävla kom-från-ingenstans-kilon. Egentligen är jag inte så bekväm med att skriva det här, men jag tänker att det kanske motiverar mig lite till att få dem att försvinna illa kvickt. Det är bara så konstigt eftersom jag tränat lika mycket som vanligt, men när jag fyllde år hade en liten moffarhelg. Det kan man tydligen inte ha. Om det är någon som har en bra teori om vad det kan bero på så är jag idel öra. Det känns lite hopplöst när man tränar och tränar och allt slit försvinner med födelsedagstårtan. Så fort de där fucking jävla skit-kilona försvinner så ska jag skriva det här. Så.

Nu är det fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar