onsdag 22 september 2010

Äntligen!

Åååh, en hel vecka har gått sen jag tränade sist! Men idag, då snörade jag på mig mina sprillans nya Asics gel Nimbus och körde gärnet på gymmet. Eh..eller..ja, jag sprang drygt fem km. Sen kände jag att det rosslade lite i luftvägarna och började göra suspekt ont i hjärtat, så då tog jag det ytterst mogna beslutet att kliva av. Jag anser att detta ger mig mängder med pluspoäng, så nästa gång jag tränar liiite för hårt när jag kanske inte borde, så kan jag åberopa den här gången. Imorgon tänkte jag börja dagen med en morgonjogg, sen köra ett rygg+biceps-pass på eftermiddagen. Jag har gjort ändringar i kosten nu, äter två lagade mål mat om dagen (och nej, då räknar jag inte havregrynsgröt som lagad mat. Längre), så nu ska jag försöka hitta någon slags struktur i träningen också. Innan jag blev sjuk kändes det som att jag tränade på måfå. Jag tränade massor, men utan något tydligt upplägg. Jag vill ha struktur, jag älskar struktur. Jag ska fixa struktur.


världens bästa, finaste, mest underbara löparskor nånsin! Tänker aldrig byta modell, aldrig, aldrig, aldrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar