lördag 11 september 2010

Disciplin någon?

Jag är inne i en period där träningen har svackat lite och kosten har fallit ihop totalt. Resultatet är ju inte så jätteroande och jag tänker hela tiden för mig själv att jag ska bli hård och ha karaktär och vara duktig, men så blir det helt tvärtom i alla fall. Det kan ju vara en naturlig del i att jag tränat så hårt så länge och samtidigt varit disciplinerad med maten, man kanske måste ha perioder då man skiter i allt. I alla fall så har jag haft det nu och den får snart vara över tänker jag. Imorse innan jobbet körde jag långa intervaller och det gick faktiskt riktigt bra. Tänker att jag mest ska köra intervaller nu ett tag för att få pressa mig själv lite. Sen efter jobbet var jag och Martina på gymmet och körde mitt nya rygg+axlar+biceps-pass. Det gick bra, jag fick till och med flås på vissa övningar så det känns som att det kan ge en del faktiskt.

Nu ikväll har jag och min brutta varit på Husaren och käkat middag och druckit ett glas vin och en öl. Alldeles lagom var det, och när ungdomarna började trilla in så började vi gäspa och gick hemåt.
(Jag är medveten om att jag "bara" är 24 och att "ungdomarna" nästan är i min ålder, men jag tycker inte riktigt att det räknas eftersom att jag är 73 år i sinnet. It feels like ages ago.)

2 kommentarer:

  1. hahahaha. inte bra.
    förlåt. jag var hög på knark när jag kom hem.
    hoppas jag får mer imorgon hos farbror doktor,
    annars får vi samtala.
    Jag är en dålig kvinna med för mkt i hjärnan.
    Mvh o kärlek

    SvaraRadera
  2. Det är ingen fara vännen. Hoppas det löser sig med de onda benen..jag håller båda tummarna<3

    SvaraRadera