tisdag 10 april 2012

Transplantation någon?

Vaknade och var jättestel i höften, men tog mig ändå till gymmet och testkörde mitt sp-pass. Det gick hyfsat, men jag kände av höften i stående och så var det någon låt jag behöver byta ut. Men ett okej träningspass var det, svetten rann och jag blev hungrig på frukost. Tända ljus, min sedvanliga deluxefrukost och Alcatraz på tv:n. Hoppades att det skulle vara assketabra så att jag får en ny härlig serie att följa, men jag var inte superimponerad faktiskt.

Nu ska jag tillbaka till gymmet om ett par timmar och jobba. Det får bli några avsnitt satc innan det, det är alldeles perfekt när det är fult väder ute.

2 kommentarer:

  1. När får vi andra prova ditt säkert jättegrymma spinningpass?! Hoppas att du planerar in det när jag är hemma iaf :) Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderade på nästa vecka, men jag kanske får försöka få det helt klart tills på lördag eller söndag istället då när du är hemma?:) Puss

      Radera