måndag 2 april 2012

Eller sovmorgon, igen.

Alternativ träning. Typ som att jag exempelvis skulle gå upp imorgon bitti och simma en sväng. Det vore ju en strålande idé det klart, men jag kan sätta hundra spänn på att jag skulle banga det. Man blir liksom inte svettig i vatten. Man blir trött i armarna och får kramp i nacken, men man blir inte svettig. Att inte bli svettig är ju som att inte känna att man har tränat. Spinningpass har vi inga på tisdagmorgnar, och även om jag skulle sätta mig på en spinningcykel själv så blir det ju inte samma sak som om någon skriker på en att ta i lite extra. Då återstår styrketräning. Jag skulle alltså kunna vakna imorgon, slänga i mig lite energi (för styrketränar gör man inte på tom mage) och sen kila till gymmet och köra ett styrkepass. Eller så vilar jag. Tänker mig tre pass på onsdag och sen en högintensiv påskhelg, så vila vore ju inte en dum idé rent logiskt. Men så är det ju det där med känslan. Man vill ju träna. Så styrketräning. Herregud, jag saknar det inte alls. Jag tänker att vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar