tisdag 10 april 2012

Ja hej hej.

Trött, småhungrig och frustrerad över höftjäveln, upptäcker jag dessutom att det är fel på comhem. Min tänka nedvarvning med desperate housewives blev således lite förstörd med tanke på att det inte går att se på tv överhuvudtaget. Just snyggt. Imorgon bitti ska jag gå på Sandras spinningpass, och om jag har ont i höften då ska jag ringa till någon som kan fixa det åt mig. Helst gratis eftersom jag inte är gjord av pengar. Inte ens litegrand. Och om jag ska vila får jag börja med det på fredag eftermiddag för på torsdag ska jag på Andreas spinning och på fredag morgon har jag power och så ska jag köra spinning eller springa ihop med det. Sen kan jag vila. Litegrand. Inte för länge för då blir jag deppig och irriterad och sådär. Det var väl bara det. Nu sover vi. Godnatt.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Tråkigt att du upplever problem, har du varit i kontakt med vår Kundservice angående problemen?

    Det går även bra att skriva till oss på Facebook (www.facebook.com/ComHemAB) eller på Twitter (www.twitter.com/ComHemAB) om du föredrar det framför telefon.

    Vänliga hälsningar
    Johan Wester
    Kundservice

    SvaraRadera