fredag 6 april 2012

Å däär tar vi helg.

Efter natten från helvetet var jag sjukt glad när klockan äntligen blev tillräckligt mycket för att knalla bort till gymmet och springa lite. Tog vägningen först och eftersom det gick oväntat bra så var motivationen på topp för att springa (jag har inte sprungit sen i måndags, motivationen var ganska hög även utan vägning, som ni kanske förstår). Höften kändes helt okej dessutom, det var i slutet jag kände av den bara. Eftersom jag är sådär förnuftig nu för tiden så tog jag det lugnt de första åtta km, sen tryckte jag på lite bättre tempo sista sju. Skön start på dagen, nu ska jag återgå till att vara ett vrak. Har slumrat lite till och från inatt, men mestadels har jag varit vaken. Klarvaken. Men ändå trött liksom. Trött men kom inte till ro, så kan man uttrycka det. Hög på koffein är ett annat sätt att uttrycka det. Jag tänker att jag inte ska göra samma misstag idag. Sover lite middag istället. Och frukost och lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar