söndag 1 april 2012

Men herregud, tack för den.

Tittade just på klockan och tänkte att "hoppsansa, nu är klockan 23, inte undra på att jag är så trötter. Bums i säng med mig" (kanske på ett sätt som inte är riktigt lika "matiné-från-50-talet" ska erkännas. Det kan ha varit mer "shit, kanske borde lägga mig nu alltså"). Började stänga ner diverse apparater, släcka smålampor och sånt där som man gör innan man tackar för sig och däckar i sängen. Sen tittade jag igen och insåg då att klockan visst bara är 22, vilket då gör att jag ju vinner en hel timme. Jag kan sova lite längre utan att behöva gå och lägga mig tidigare (det här framstår för mig som helt logiskt, jag vill bara klargöra det)! Ni förstår ju, sjukt bra. Godnatt hörrni, imorgon tränar vi lite extra hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar