lördag 7 april 2012

Påskafton

Inledde dagen ihop med Hanna, 7km morgonjogg och 10 min på crosstrainern. Sen efter gröten och en celsius var jag asfräsch igen och mosade dagens andra pass, 75 min spinning. Andreas hade knåpat ihop ett nytt pass dagen till ära och det var ju helt sjukt bra. Gårdagens kolhydratladdning gjorde mig dessutom till en (om jag får säga det själv) snyggare version av en duracellkanin. Jag cyklade som jag aldrig cyklat förr. Efter dagens andra frukost åkte jag sen hem till mamma och pappa, fikade, åt lite lunch, åt lunch igen, och tog sen ut syrran på 13 km i löparpjuxen. Nu är det snart dags för middag och sen ska jag äta godis på ett sätt som mest påminner om hur svältande hundar kanske skulle reagera på en skål med sån där burkmat. Basånivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar