måndag 9 april 2012

Fit 2012, stage 2.

Jag somnade så fort jag la mig igår och vaknade tio timmar senare med huvudvärk och en känsla av att ha tappat känseln i min höft. Insåg så fort jag ställde mig upp att jag inte alls hade tappat känseln, jag hade bara inte ont. Tog således två huvudvärkstabletter, en koffeintablett och gick ut och sprang. Koffein och frisk luft gjorde susen och huvudvärken släppte efter bara ett par km. 14 blev det totalt och det kändes helt okej i höften hela vägen. Nu ska jag försöka ägna mig åt alternativ träning i veckan så mycket som möjligt, så hoppas vi att det går över helt och hållet snart.

Idag kör vi dessutom igång vår andra strikta period i Fit 2012. Från nu fram till göteborgsvarvet kör vi, så släpp de där ursäkterna nu och tänk starka sunda tankar. Tänk på ditt framtida jag och på hur bra du kommer må efter några veckor utan socker. Gör det nu så kör vi. Och släpp det där med att du inte kan eller klarar av det, alla kan. Man måste ha rätt inställning bara.

2 kommentarer:

  1. Ja, ja... ska i alla fall försöka att hålla igen med godis och liknande, Malin sa att man kan ju tänka på allt färgämne och annat som vi smaskat i oss det senaste, det slutar vi ju med nu då. Alltså tänka positivt är det som gäller fr.o.m i morgon.
    Puss mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, heja mamma!!:) Det här fixar vi galant! Puss o kram<3

      Radera