torsdag 12 april 2012

Med matchande outfits, dessutom.

Kan man inte springa får man göra andra saker. Andra mindre roliga saker. Sextio minuter crosstrainer och höftlyft till exempel. Egentligen skulle jag varit ledig idag och gått på ett alldeles underbart spinningpass ikväll, men det blev lite ändring i planerna så jag jobbar ikväll istället. Dock innebär det att jag är ledig imorgon och kan träna då istället. Träna ihjäl mig är också en fin beskrivning på vad jag ska utsätta mig för. Jag råkar nämligen, utan att helt veta riktigt hur det gick till, utgöra 50 procent av deltagarna på ett träningsläger á la Åsa. Vi ska tydligen köra två pass på morgonen (min power+Åsas spinning) och tre på kvällen (cirkel+power+spinning). It's safe to say att jag kommer känna mig lite mör imorgon kväll. Men det är bra. Kan man inte springa får man göra andra saker.

1 kommentar:

  1. Allt bra?
    Intresserad av ett bloglovin byte? lägg isåfall till mig och skriv.
    ♥KRAAAM♥

    SvaraRadera