söndag 8 april 2012

Tänk vad mycket tid man skulle spara om man kunde äta och sova samtidigt.

Hej bloggen.
Jag har ont i magen. Lite lätt illamående är också en bra beskrivning av mitt nuvarande tillstånd. Jag har typ ätit ihjäl mig på godis, kakor och diverse finare bakverk och är nu inte alls sugen på sötsaker längre, och det är ju bra- för imorgon börjar fas två i Fit 2012 (egentligen börjar den på måndag men efter dagens förtäring tidigarelägger jag min start lite. Ni får göra som ni tycker känns bäst:). Nu börjar vi från scratch igen, som de säger. Fem veckor- inga ätardagar. Som vanligt kommer jag höja lite på lördagar, men det rör sig då om bra mat i lite större portioner, och alltså inget frossande hej vilt. Jag förutsätter att DU också hänger med på det här. Jag tror att vi alla är rörande överens om att ursäkternas tid är förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar