fredag 13 april 2012

Det är fredag den trettonde, men jag försöker att inte tänka på det så mycket.

Två avklarade, tre kvar. Tryckte på helt okej på mitt eget pass, och sen på spinningen hade jag mjölksyra efter typ fem sekunder så kvällens övningar kommer nog gå som smort. Mer troligt är att jag efter cirkeln kommer kräla på golvet och be Åsa om nåd. Men men, det är bara att inte känna efter så hårt, köra igenom smärtan bara. Och med smärta menar jag inte diverse skador, utan mer den där gränsen man kommer till när det är så jobbigt att det gör fysiskt ont. Biter man ihop och spränger den gränsen så kommer de där lyckokänslorna sen. Och resultaten. Man får inga resultat av halvhjärtad träning, det hoppas jag att vi är överens om. Så ta den där fredagskänslan och kör lite hårdare idag. "Jag orkar inte" och "jag kan inte" lämnade vi i 2011. Bra så.

4 kommentarer:

  1. Det känns bra att vi startar med Terrierns (eller Monstrets som du brukar säga) pass. Så vi lägger ribban på rätt nivå från böran... :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att vi har sprängt det där kaklet, har börjat fila på en strategi för att komma upp ur sängen imorgon bitti..

      Radera
  2. Jag har sån jäkla tur att bärgningsbilen huserar i huset tvärsöver. Ska jag be att vi passerar ditt och plockar upp dig när vi ändå är på väg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snälla gör det. 8.40 säger vi, kanon!

      Radera