måndag 9 april 2012

Fokus.

Eftermiddagen bjöd på umgänge i form av några koppar kaffe med Johan, och sen ett träningspass med Hanna. Jag körde lite axlar, armar och mage i all sin enkelhet. Det gick ju bra och så, men det är ju sjukt vad off jag är på det där med styrketräning för tillfället. Det är ju inte alls särskilt roligt kan jag tycka. Men det går ju i vågor det där, ibland tycker jag att det är jätteroligt. Aldrig lika roligt som löpning dock. Inget är lika roligt som löpning. Det är -som ni nog förstår- lite frustrerande att en så banal grej som ont i höften ska göra att jag inte kan springa så mycket som jag vill. Jag hatar att vila. Ser inte poängen med det. Dock känner jag av höften som tusan, så jag tänker att jag ska försöka göra klart mitt spinningpass och testköra det imorgon bitti istället för att springa. Det är ju en förståndig plan tänker jag. Hatar för övrigt att vara förståndig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar