söndag 8 april 2012

Jag kan knappt formulera hela meningar.

Jag och syrran ställde oss på bandet förut och körde intervaller. Vi var inte jättesugna, kände oss bakis och sådär (alltså, det starkaste vi drack igår var påskmust, så huvudvärken, segheten, och tröttheten var ett fint resultat av den skyhöga konsumtionen av socker). Dessutom hade jag ont i höften och hon var stel efter långrundan igår. Men vi körde på ändå, tog 11 enminutare och sen lite mage och löpteknik på det. Det är kul att träna med familjen, prova det. När syrran dessutom tycker om att springa och mer än gärna hänger med ut så är det ju ännu bättre.

Det får räcka med ett pass idag, gårdagens två mil känns rejält i höften så det är bara dumt att påfresta ännu mer tänker jag. Dessutom är jag ett vrak. Ligger i soffan och kan inte ta mig upp. Kom i säng sent igår och baserade ju som bekant kosten på socker, så min blodsockernivå är inte riktigt till min fördel för tillfället. Jag ligger kvar här, kanske kör en myskväll med Mia på sin höjd, så tar jag nya tag imorgon. Så gör vi.

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att det är kul att träna med familjen! Tack för helgens coachning, och klapp på axeln!! <3

    SvaraRadera