måndag 16 augusti 2010

vila

Idag fick bli en träningsfri dag. Jag har känt mig helt groggy hela dagen och ibland tror jag att jag ska svimma. Hjärtat slår lite sådär oroväckande oregelbundet (detta KAN vara kopplat till min hypokondriska ådra) och jag ser lite småsuddigt emellanåt. Jag blev alltså övertalad till att skippa träningen. Det kanske är lika bra det, jag har ju faktiskt inte haft någon vilodag sen i tisdags. Jag tror att mina symptom beror på grav sömnbrist (detta efter att Anna uteslutit stroke) så jag tänker att efter lite vila och en tidig kväll är jag fit for fight imorgon igen.

2 kommentarer:

  1. väldigt bra initiativ Bruttan! Och jag håller fortfarande fast vid mitt uteslutande av stroke..;)

    SvaraRadera
  2. Det är nog din säng som lockar... :-) Ta du en välförtjänt vilodag och kör hårt imorgon! Så tänkte i alla fall jag. :-S

    SvaraRadera