tisdag 17 augusti 2010

statement.

Hemmagjord pizza. Hur gott som helst. Alldeles underbart efter ett brutalt styrkepass. MEN. När man tränar så mycket som jag gör, lägger ner så mycket tid, så känns det lite småtråkigt när resultaten uteblir. Jag känner att konditionen förbättras, men står helt still både på våg och i cm. Nu är jag inte desperat (riktigt än) så jag tänker kanske inte göra några drastiska förändringar, men ska från och med imorgon försöka undvika kolhydrater på kvällen. Det är ganska svårt dock eftersom billig mat ofta är kolhydratrik, och eftersom jag äter så mycket och lever på ganska lite pengar (läs: existensminimum) så är det svårt att ha råd till att äta mer proteinrik mat. Dock ska jag försöka mig på det ett tag, se om det blir någon förändring. Hemmagjord pizza och scones på kvällarna är något jag får lägga på hyllan ett tag. Don't get me wrong, jag tränar för att jag älskar det, inte för att det är en del i någon diet, men det känns ändå tråkigt att inte se några konkreta resultat.

Från och med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar