torsdag 19 augusti 2010

into bed.

Min rygg är helt mörbultad efter en timmes "massage" hemma hos anna och anton. Efter att ha blivit plågad nästan till döds säger anton "vaddå, jag använde ju inte ens armbågarna". Lyckades sedan fjäska till mig en extra godisdag av anna och martina, så middagen hos Johan (vilken stod på bordet när jag kom dit) efterföljdes av härligt lösgodis. Det blir nog dock inget mer den här veckan ändå, sååå gott är det ju egentligen inte. Man får sånt tix när man blir sugen på det bara. Förskönar det lite.

Imorgon ska jag ignorera blåmärkena på min rygg (det kan vara så att jag överdriver, bara en smula) och vara med på spinningen halvtio. Tänker mig en härlig sovmorgon imorgon. Det låter helt otroligt, jag vet, men jag ska försöka iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar