måndag 16 augusti 2010

tea party

Om man vilar måste man moffa också, såna är reglerna. Så ikväll har jag och Martina käkat massa scones med smör och ost. Hur gott som helst. Däremot var det inte lika mättande som vanligt, trots fullkornsmjöl och extra margarin i degen. Jag blir ju inte mätt längre nämligen. När jag äter får jag äta för att bli nöjd, inte mätt. Det beror inte på att jag på något sätt bantar, utan på att jag skulle få äta såna kopiösa mängder annars. Jag har varken tid eller pengar till att äta så mycket.

Imorgon ringer klockan 07.50, det blir till att gå upp och ta en vända på gymmet. Det blir förbränning av något slag, antagligen lite löpning+cross. Sen på eftermiddagen planerar jag att köra styrka, rygg+biceps. Borde köpa nytt proteinpulver också, det har varit slut ett tag nu..det är så dyrt bara, måste försöka hitta ett billigt inköpsställe. Det får jag göra imorgon, nu ska jag köra första vändan med att försöka somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar