torsdag 19 augusti 2010

fritid.

Hör och häpna (okej, nu tänkte jag skriva att jag tog sovmorgon imorses, men insåg ganska snabbt att det hade varit ren och skär lögn), jag gick upp, sket i morgonträningen och åt istället frukost med en gång. Mycket skönt faktiskt. Sen knallade jag ju givetvis bort till gymmet innan lunch istället, hade en trevlig pratstund med Figge som nu hittat dit igen, tränade bröst+bål och avslutade med en mil på bandet. En väldigt tung mil idag, men de ska ju också genomföras ibland. Sen hörde mamma av sig och frågade om jag ville gå på stan med henne på lunchen, och det ville jag ju såklart. Fick en leveransavi på sms när jag var på stan, proteinpulvret hade kommit. Bra dag att välja klackar tänkte jag när jag gick hem, bärandes på en gigantisk kartong som hade "gymvaruhuset" written all over. Måste ha varit en syn.

Nu är det mellanmål på schemat, om en timme ska jag få massage (och inte sån där skön massage som man skulle kunna somna till för att det är så rogivande, utan brutal, stenhård, lösa-upp-knutar-massage, som man har lite ångest för precis innan man gör det), och efter det ska jag hem till Johan och umgås lite (läs: äta).

So long suckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar