onsdag 18 augusti 2010

onsdag.

Dagen startades med ett lågintensivt träningspass innehållande morgonnprome/jogg/cross. Tänkte att jag mest skulle gå, men sen jag fick bra kondition har jag det varit omöjligt att få upp pulsen över hundra när jag bara går, så jag fick ta till lite andra metoder. Det blev lite ryckigt men ändå ganska bra till slut. Hinner jag så tar jag en vända till gymmet igen sen och kör intervaller. Jag vill bli snabbare!

Utöver detta har jag idag pajat min vägg genom att försöka sätta upp en tavelkrok. Hur skulle jag kunna veta att väggen är totalt kass och smular sönder sig så fort man rör den? Tix, istället för en tavla på väggen har jag nu ett gigantiskt hål. Tjusigt värre.

Jag känner mig inte riktigt lika groggy som jag gjorde i början av veckan, men det sköljer över mig emellanåt. Funderar på om det är brist på vätska och mineraler som gör det. Svettas ju helt sjukt mycket när jag tränar så jag borde kanske bli bättre på att fylla på med vatten efteråt också.. (sen håller jag förvisso fast vid att det kanske är en stroke, men jag får inget medhåll i den frågan så jag tar inte riktigt upp det..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar