söndag 15 augusti 2010

inte utan min ipod.

Den har gått i graven nu. Den är död. Det händer ingenting när jag försöker ladda den och den orkar inte hoppa igång igen. Min älskade ipod nano. Min trogne vän. Vi har upplevt så mycket tillsammans och nu finns den inte mer.. Idag genomförde jag en mil på bandet+ 10min på crosstrainern utan den. Det gick bra, men det var lite sorgligt. Jag fick ha mobilen istället men det var liksom inte riktigt samma sak. Det kommer vara några jobbiga dagar nu framöver, men jag ska försöka komma över det här (läs: köpa en ny).

Milen gick dock väldigt bra, sprang på 46 min och kände mig sådär härligt pigg i benen. Lite lägre tempo och jag hade kunnat springa hur länge som helst. Nu är jag helt slut och ska lägga mig i soffan och se på satc tills jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar