tisdag 24 augusti 2010

hej igen.

Jag tror jag behöver en vilodag faktiskt..kroppen är inte riktigt med på noterna och jag känner mig trött och seg. Dock får det vänta tills imorgon eftersom jag bestämt med Mimmi att vi ska träffas på gymmet halvelva. Och nu på morgonen har jag varit ute på en 70 minuters morgonpromenad. Igår kände jag mig äntligen piggare i benen så jag körde en morgonprome och sen på eftermiddagen var jag på gymmet och körde löpning 35min + cross 15min. Det gick fint, men jag tror att jag egentligen behöver äta mycket mer för att orka med all träning i längden.. Det känns som ett problem.

Idag blir det lunch med min brutta efter gymmet. Vi kör knytkalas och skrapar ihop det vi hittar i kylen såhär dagen innan löning. Sen blir det inte så mycket bruttantid i veckan eftersom jag ska till göteborg imorgon och hon jobbar som en tok. Men det tar vi igen på lördag. Vi ska lussa i beer pong.

1 kommentar: