fredag 20 augusti 2010

tre apor.

Ett spinningpass är ju ett alldeles ypperligt sätt att starta en fredag på. Dock blev jag lite frustrerad i morse då jag, trots att det var väldigt jobbigt, inte fick upp min puls. Jaa, det är ju kanonbra för det betyder ju att jag är vältränad, men vad fan. Give me a break. Jag slet som ett jävla djur på den där cykeln i 50 min och förbrände bara 420 kcal. Jag hade en genomsnittspuls på 138 bpm. Tix. Det enda jag för tillfället kan syssla med om jag vill ha en pulshöjare är alltså löpning, alt löpning följt av cross.
Nu har jag precis varit på gymmet och kört ben+triceps. Snart kommer Anna och då ska vi käka kyckling och dricka vin. Guld.

Mätte min vilopuls igår kväll när jag hade legat i sängen ett tag, och den gick ner till 41 bpm. Skulle vara lite coolt att få ner den till under 40. Och där var det visst officiellt, jag är en träningsnörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar