lördag 14 augusti 2010

Goodis

Vad som skulle vara en träningsfri morgon blev visst ett bröst+bålpass. Jag vaknade, stoppade i mig en näve russin och knallade bort de 200 metrarna till gymmet och slogs av att det ändå var ganska mycket folk där för att vara lördagmorgon. Jag lyckades höja vikterna på alla övningar, vilket resulterade i att jag stått lätt framåtböjd hela dagen på jobbet då jag är helt slut i hela framsidan av överkroppen. Men eftersom Samuel (på Mimmis order) bangade milen idag så var det ändå gött att få tränat lite. Jag har ju ätardag idag så jag och Anna ska åka till sigges sen och köpa varsin dunkstor godispåse. M m mmm. Imorgon blir det nya tag med förbränning, antagligen i form av löpning. Kanske kan bli gröna milen eller nåt annat skoj:)

1 kommentar:

  1. Duktig Madde! Jag bangade träningen idag, men jag har målat balkong- och altanräcken med kroppen i 45 graders vinkel istället. Nu känner jag mig som en gammal tant förmodligen gör när hon hänger över rullatorn.. Hoppas att jag kommer upp och kan träna imorgon bitti istället!

    SvaraRadera