tisdag 17 augusti 2010

välkommen i familjen.

Nu är den här! Min nya ipod. Jag beställde den från cdon i söndags och redan idag anlände den i Skövde. Den ligger nu och laddar lite fint, samtidigt som den proppas full med ljuv musik. Eller ja. The Hives, Mando Diao och the Killers. Vet inte om man kan kalla det så ljuvt..underbart bra, men ljuvt..not so much. Det är iaf första prioritet att få iordning min tränings-playlist. Blandningen på mobilen är ju ett skämt så jag är glad att jag inte har kollapsat på träningen de senaste dagarna.

Om fyrtio min ska jag träffa Anna på gymmet, sen blir det hemmagjord pizza och bruttanmys. Guld ju. Det spelar inte ens någon roll att det regnar ute.

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning på att få träffa det nya tillskottet i familjen!

    SvaraRadera