torsdag 6 januari 2011

Trettondagen har..

Trettondagen har spenderats ute på Synnerkullen hos mamma och pappa. Mimmi och Muffin hämtade mig vid tolv, och blev det sällskapsspel, choklad, skidåkning, hockey och middag. För att få vara med i gänget drog jag på mig mammas underställsbrallor och svassade runt i. Det är nämligen standard på Synnerkullen. Jag har inte sett mamma och pappa i vanliga brallor på jättelänge. All in all så har det varit en mycket bra dag. Det är sådana som behövs ibland. Vid halvsju fick jag dock nog och åkte hem. Mest för att jag ville hinna springa innan det blev alltför sent. Körde 40 min löpning i den tunga snön, så det som skulle vara ett lättare pass blev ett högintensivt och jobbigt ett. Sjukt gött dock, det finns inget bättre än att springa i den friska luften och känna att man springer precis hur länge man vill. Nu blir det en vilodag imorgon, den första denna veckan, och sen tar vi nya tag på lördag och söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar