fredag 14 januari 2011

Dag 2

Gårdagen gick ganska smärtfritt faktiskt. Kommer dock bli sjukt trött på keso, ägg och kesella efter de här fyra veckorna. Ingen som har tips på proteinrika mellanmål? Annars var det inga problem, klarade mig gott och väl på 1900 kcal, dock avstod jag träning igår eftersom jag tyckte att det var bättre att hämta mig helt och inte göra något dumt som slutar med att jag spyr i spåret. Så det blev en vilodag till.

Idag befinner jag mig i Gbg. Sitter på tåget as we speak, och jag har lyckats få i mig frullen (det var dock något komplicerat då geniet madde glömde alla bestick hemma). Ingen kniv, ingen gaffel och ingen sked. Yey. Fick till slut i mig både smoothien och avokadon dock, så nu är jag mätt och belåten ett tag. Mm 1 blir äpple och hasselnötter (och kaffe, herregud), lunchen samma som igår, mm 2 knäckemacka och stekt ägg, och middagen blir nog någon kyckling med grönsaker, avokado och fetaost tror jag (det beror lite på hur kräsen Johan är).

Sov som en stock i natt, tydligen gör jag det när inte plogbilarna härjar hej vilt. Och med tanke på att de gjort det i stort sett varje natt i vinter så har jag väl en del att ta igen. Skönt. När jag kommer hem blir det löpning! Längta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar