lördag 15 januari 2011

Dag 3

Frulle:
Dinkelmannagrynsgröt med proteinpulver (choklad/banan), frysta blåbär, hallon och hasselnötter, en knäckemacka med keso, rökt skinka och paprika.


Lunch blev samma som igår och förrgår, och till middag lagade jag ugnsstekt lax, yogurtsås och sallad (ruccola, avokado, fetaost, pinjenötter, körsbärstomater, gurka). Eftersom jag har jobbat idag har det inte varit så svårt att inte äta en massa hela tiden, det är så mycket lättare att hålla mattider när man inte bara sitter hemma. Har inte kommit igång med ordentlig träning idag heller, eftersom jag går så mycket på jobbet var jag jättehungrig när jag kom hem, och snöyran gjorde det inte så lyckat att springa, så jag drog med mamma och Chelsea ut på en långpromenad hemma hos dem istället. Imorgon ska jag och Hanna köra ett styrkepass, och om jag hinner och orkar så ska jag försöka jogga en runda på kvällningen. Sen blir det förhoppningsvis backt to normal med träningen nästa vecka igen.

Nu ska jag äta bär o kesella till kvällsmat och sen ska jag ha OC-maraton. Åh, underbara OC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar