söndag 16 januari 2011

Dag 4

Jag hade tänkt ha en fin bild på min jättegoda lunch här men min iphone samarbetar inte riktigt. Det blev iaf vit fisk i ugnen med ris och yoghurtsås till. Mycket gott alltså. Innan lunchen så var jag på gymmet med Hanna och körde ett överkroppspass. Det var riktigt skönt att komma igång igen efter att ha varit sjuk. Jag hoppas på att kunna springa imorgon, men det är mer en tidsfråga. Vi har även mätt vår fettprocent så nu har vi något att jämföra med när deffen är slut. Det var både roligt och skrämmande att ställa sig på vågen men det gick bra.

Imorgon blir det planering, matlådor och termos igen då jag ska vara i skolan hela dagen. Måste ta halvsju-tåget för att vara säker på att hinna tills konferensen börjar. Det ska alltså med frulle, lunch och två mellanmål. Supersnälla Johan förärade mig med sin mixer så förhoppningsvis har jag inte smoothie i halva köket när jag kommer hem imorgon (eftersom jag tydligen är helt oförmögen att stavmixa under tidspress). Ska packa ner bestick redan ikväll också så att jag slipper käka avokado med händerna på ett fullsatt tåg. Vi lägger på upp till 400kcal redan på imorgon för övrigt. Vi resonerade som så att det är bättre att lägga den låga veckan i slutet istället, så så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar